Agata Urbanik. Diagnoza społeczna to podstawa

W trzecim programie poradnikowym ekspertka opowiada o tym, jak ważne jest rozpoznanie potrzeb i problemów w obszarze, w którym chcemy wprowadzić zmianę.


Agata Urbanik projektuje i prowadzi badania społeczne, w tym badania partycypacyjne. Jako praktyk wie doskonale, że dobrze przeprowadzona diagnoza pozwala zbliżyć się do perspektywy odbiorców, trafniej zaprojektować przedsięwzięcie i świadomie zbudować partnerstwo.

W materiale znajdziemy praktyczne informacje o tym, w jaki sposób formułować pytania i do kogo zwracać się z pytaniami, by otrzymać informacje przydatne w dalszych działaniach naszej organizacji.

Wcześniejsze filmy
1. Zbigniew Wejcman. Jak efektywnie rozwijać współpracę i partnerstwo na linii NGO-biznes-władze
https://bit.ly/3hRYqfB
2. Mikhail Czerniak. Razem możemy zrobić więcej
https://bit.ly/2RVPv22